Friday, April 9, 2010

Tak Nak Makan Ubat Batuk PK Lagi Pasni...



huhuhu... kan entri sebelum ni aku ada cakap yang aku ngantuk sangat kan sebab baru lepas makan ubat batuk. so kat entri tu, aku x abiskan pun bercerita pasal menda yang aku nak cerita... sebab aku ngantuk sangat...

aku pun tidur la petang tdi... dalam kul 6 kot... x sure plak... sbelum tidur tu dah plan nak kuar makan malam dengan my bf and nak ajak my friend too...amal... tapi x sempat nak beritahu amal, aku dah tertidur...

aku terjaga dengan sendiri... tau x pukul berapa? kul 11:30 mlm kot...wahhhh... pastu aku tengok ada banyak miss called and message from my bf... sorry dear... seriously, x sedar langsung! pastu kat ym aku, amal ada ym... beritahu dia lapar... sorry amal, aku memang x sedar kot, memang plan nak ajak ko join makan dengan kitorang... tapi aku x jaga...huuuuuuuuuuu...

aku tepon my bf... cakap apa yang perlu and pastu kitorang plan nak kuar makan... so aku terus gi bersiap apa yang patut... kesian sangat kat dia sebab x makan agi... really2 sorry...

tempat yang dituju: McD...





Pssttt: xmo makan ubat batuk tu agi biarlah nampak macam ubat batuk tu sangat2 mahalnya...

No comments: