Sunday, April 4, 2010

Dah Lama Tak Demam...




badan sakit-sakit...
urat rasa bengkak-bengkak...
kepala berdenyutdenyut... 
tekak rasa pahit... 
telinga rasa panas-panas...
hidung dah berhingus-hingus...





huh!
tanda apa ni?


tandanya aku dah demam!





demam sebab apa ni? 
sebab tesis ke or sebab rindu ke or sebab...



tesis kot...


tak gak...
siap leh download movie dan menonton hindustan kot...


rindu kot...


err...rindu kat orang tu?
maybe gak...


ke...
erk, entah la...





serius, lama gak aku tak demam...
selalu sebulan sekali kot... 
amboi, melampau gler la tu... 
huhu...
nampak sangat aku dah lalai dan leka dan banyak enjoy sangat la ni... 
Allah nak aku ingat kat Dia semula... 





lumrah manusia, bila sakit barulah nak ingat Tuhan Yang Maha Pencipta yek? 
macam tu la aku pun... dah sakit baru datang rasa insaf... 





Pssttt: Ya Allah, kembalikan la diri hambaMu ini seperti dulu...

No comments: