Monday, April 19, 2010

Tika Ini Beberapa Surah Sedang Berkumandang Ditelingaku...



entri ni sambungan dari entri sebelum ni... kejadian malam tadi betul2 buat aku x tenang tadi... balik je dari makan petang tadi, aku memalaskan diri di depan lappy ku... oleh kerana bercuti, xde apa yang perlu aku kejar... 

tapi lama kelamaan aku rasa semakin x sedap hati... mata dah semakin mengantuk tapi fikiran aku x bagi aku merehatkan badanku kat atas katil... so, aku ngadu kepada my bf... my bf suruh call my mama...so aku call... 

dah puas mengadu apa yang patut, aku mencari2 ayat2 Al-Quran yang boleh aku pasang di pendengaran aku ni...dah xde... huuu... tapi nasib baik my bf ada... 

proses penghantaran pun bermula... berjaya! 





Pssttt: semoga tiada apa yang berlaku malam ni... sesungguhnya apa yang berlaku tu hanyalah gangguan dari syaitan sahaja...

No comments: