Friday, April 2, 2010

FTSM Cybernite 2010...


cybernite = my faculty dinner...

biasa2 je bagi aku...sebab dalam ati aku ni rasa x puas ati pon ada...macam tak berbaloi pun ada... ingatkan bayar mahal, ok la...tapi... huhu... ni yang nak mula mengomel ni... tapi akan diselitkan ngan lujian la sikit... don't worry k... hahaha...

orait...

first, dahla tempat kecil la bagi aku...siap ada dinding penghalang agi...nampak sangat bilik2 yang dibuka jadi hall...aishhh... dah mengganggu suasana majlis... sampaikan nak tengok kat stage dpn pon macam ada big halangan plak... meja ok la kan, dah siap susun elok punya...skali makan ala buffet da... x sesuai langsung! nampak macam x formal... dah terganggu dengan persembahan... time setiap jabatan wat persembahan, ok la... tapi banyaknya wat slide show je... ada 1 jabatan je wat persembahan live punya... wonder girl... memang comel! congrate untuk dorang... pastu memang terang agi bersuluh la dari situ boleh nampak dah siapa queen of the night... hihi... x dinafikan... memang sesuai dengan title tu... king of the night? hahaha...member aku la yang menang...rozek! kahkahkah... rozek, ucap thanks kat ketam k... huhu... 

adoiii la ajk cybernite... banyak yang korang kena cakap time postmortem ni...kad jemputan pon xde... korang ni macam menipu pon ada kot... lucky draw pun banyak korang yang kaut...apa kes ni? bagi2 la kat kitorang yang nak blah ni... except aku la... aku memang x pernah bernasib baik setiap kali ade cabutan bertuah... x bertuah la katakan... hahaha... dahla hadiahnya erk...xmo cakap...x cukup bajet ke? nasib mc dinner dr.yaz...nampak la serinya...kalau bagi korang2 gak yg jadi mc...huhu...xtau2...

ni yang rasa nak banding masa aku jadi ajk cybernite dulu ni...masa tu first year...maksudnya masa kitorang diraikan sekarang ni, masa tu turn kitorang jadi ajk cybernite... actually nak mention kat sini, aku mc for that cybernite...with rozek...ala, king of the night tu la... hehehe... masa tu kitorang wat cybernite kat hotel oriental crystal, kajang...hall besar...bahagian koktel kat luar pon besar sangat...memang leh duduk2 n sembang2 agi...stage besar... kitorang tolong siapkan stage tau...so nak wat persembahan pun selesa la...ni stage kecik, dh kena bajet2...kang terjatuh plak... haha! senior kitorang masa diraikan dulu memang aku respect... sporting beb! semua datang awal sebelum majlis start... berpakaian ikut tema... pastu boleh la aku bagi percentage 90% bagi yang datang... yang ni 50% je kot yang datang...malas la nak mentionkan golongan mana yang xnak datang tu...memang ketara beb...tapi macam wakil2 golongan tu yang hadir, memang sempoi gler ar... kan kum hing? hehehe...dia memang sporting walaupun dia sorang wakil bebudak chinese kelas aku...

cukup la kot aku membebel ni... kang macam2 agi yang aku taip... siapa yang baca mesti fikir aku ni cakap main sedap mulut je kan? pastu bajet bagus ke... haha... so what? lantak aku la... memang aku x puas ati sebab aku rasa dorang x buat yang terbaik... 

nah, my pic...












Pssttt: apa2 pun...aku enjoy la untuk cybernite ni...sebab aku diraikan... nanti x enjoy, xde kenangan manis plak aku dengan ftsm... hahaha...

No comments: