Saturday, April 24, 2010

Miss My Family Sangat2...

touching lagi hati ni tiba2... sedih dengar suara mama kat tepon tadi... dah la duk wad sorang2, xleh ada orang menunggu lak tu... mama nak tepon ada ngn boboy pun x dapat sebab kredit dah abis... tadi kat tepon, mama bgtau dapat cakap ngan ada, my adik yang paling kecik tu kejap je...pastu line dah terputus...

geram lak rasanya kat abah...lawat mama pagi tadi jek... dah tu, xnak topupkan kredit mama cepat2... tadi call ayuni, dia cakap epan baru nak gi beli topup... haishhh... kalau la kewangan aku skang tengah stabil, aku dah gi belikan topup untuk mama... bukan setakat rm10, rm100 terus... aku sangat geram ni... aku call tadi cakap dengan adik2 aku jek, xmo cakap dengan abah sebab sangat geram kat dia...

rindu sangat kat mama... rindu kat ada... rindu kat boboy... 

ada yang paling kecik, dia memang x reti pape lagi... tadi pun sambil cakap kat tepon, sempat lagi mengarah kakak dia si ayuni suh kuatkan volume kartun yang dia tengok... haha... lega aku dia ok, xde sebut rindu kat mama lagi...dah pesan kat ayu jangan bagi ada nangis, nanti dia lelah...

boboy lak baru baik dari demam... suara dia sangat manja je... x bersemangat jawab tepon... sedih sangat dengar suara dia... tanya dia x main game ke macam selalu? dia cakap x... dia nak tidur... tanya dah makan ke belum, dia cakap dah... banyak dorang makan... hurmmm...bagus lah...





Pssttt: jahatnya aku sebab tadi sedap2 je kuar makan tapi lupa nak tanya adik2 aku dorang dah makan ke belum.... xleh harapkan abah sebab dia selalu balik lewat... nasib ayuni dah pandai masak yang simple2... tu memang aku akui... x macam kakak dia yang ini...

No comments: