Friday, April 23, 2010

Tak Kuar Pun Soalan Kira-Kira...



kecewa sangat dengan soalan yang kuar tadi... ish! apa yang aku study x masuk pun... nak kira2... penat jek pinjam kalkulator dari neesa, x sentuh pun sepanjang 2 jam 30 minit aku bertarung dengan otak aku ni... 

duk je tempat aku, meja no.178... terus isi slip kedatangan... penuh senyuman... dah abis isi yang tu, beralih ke buku jawapan plak... cermat je tulis... nak kasi nampak lawa tulisan... gagaga... pastu dengan dr. ko baca peringatan sebelum exam... lepas baca dalam malay, english plak... bagus tul kan? aku dengar sambil tengok muka dia... suka sebab senyum x lepas dari bibir dia... memang cute...

ok, dah boleh mula menjawab... aku tgk jam, 3:30 petang tepat!

jeng jeng jeng... erk? apakah jenis soalan ni? ada dengar2 bunyi predicate di ujung ayat aku... huh! dah mula dah dr.ko ni... menda ni memang aku x study ni... tapi aku ingat aku ada terbaca sekali imbas... so gambaran untuk menjawab kurang jelas... cuba2... oh, x ingat... aku jenguk di sebelah kiri aku, nampak zam... hihi... dia still membaca soalan... ok, xpe... maybe dia teruja macam aku gak...

beralih ke muka surat ke-2... hurmmm... beralih lagi... alih and alih lagi... ops, x abis soalan... 4 soalan je ek? tapi nape anaknya banyak... pastu macam x pernah belajar je ni... haha! amboi2, melampau di situ shida oiii... bukan x di ajar, diri sendiri yang x belajar... hah! amik kau...

ok, kira kertas dalam buku jawapan tu... bajet2 kedudukan soalan untuk di skru lepas tu... orait, jawab yang ni dulu la... huk...hik...hak... apa2 jela yang aku duk conteng...tengok lagi dr. ko jalan2 setiap row by row... senyum lagi... aishhh, ni xleh tahan dah ni... aku pun tersenyum gak... tapi bukan sebab suka tengok dia senyum tapi geram!

kiri kanan aku toleh2... ramai jugak duk garu kepala... duk menyandar elok je kat kerusi... dalam hati, hope graf markah turun...huhu... boleh x gitu? setengah jam... sejam... dua jam... lagi 30 minit! cepat2 shida... kelentong je apa yang boleh di tulis atas kertas2 tu...

15 minit lagi... x boleh kuar dewan peperiksaan dah... ok, xpe... belek setiap helai buku tu... abis! abis apa ntah... tutup! kemas barang2... tunggu...





Pssttt: arghhh!!! tension... punyalah semangat aku study kuiz2 dr.ko... x kuar pun... hampeh!

No comments: