Thursday, April 8, 2010

Still Tak Baik Demam Agi...



bangun pagi tadi, aku rasa x larat sangat...sakit badan...badan rasa panas2... sepatutnya pagi tadi gi jogging dengan my bf, tapi x jaga... jaga2 tu tengok dah ada 6 miss called from him... serius x dengar beb... sorry my dear fauzi...sok pagi ok? hehehe...hope x jadi camni agi... terus call my bf and cakap nak gi pk (pusat kesihatan) ukm... rasa nak jumpa doc and nak ubat free...duit dah kering nak beli ubat kat farmasi...

tengah bersiap tu, terbaca mesej dari dayah cakap discussion untuk wat projek e-comm jadi...kul 10pg... terus mesej dayah and cakap aku lambat sikit datang... rupanya2 my bf x pernah pergi jumpa amy doc agi sepanjang dia ada kat ukm ni...aishhh...duit bayar tau, mesti gunakan sepenuhnya... hehe... kena lah menunggu aku setelkan semuanya...pastu baru aku gi fac untuk discussion...

hari ni discussion agak berjaya...hooray!!! banyak gak yang kitorang wat... credit untuk dayah, isyad, ayus dan where yang sudi turun padang hari ni... huhu... macam wat program besar je...tapi memang macam besar pun, lab tu kitorang yang conquer kot... haha! pastu dah penat plus lapar sangat, kitorang pun gi la makan kat za'ba...

**********

tetiba rasa nak stop kat sini je...rasa ngantuk sangat... balik2 je kat bilik tadi, terus makan ubat2 yang aku dapat pagi tadi... ubat batuk mengantuk kan? so aku rasa nak melelapkan mata sekejap... tengoklah kalau aku rasa rajin untuk update semula entri ni, aku sambung agi... tapi rasanya...





Pssttt: hope sekali agi wat discussion e-comm, dapat siapkan semuanya... chaiyok kumpulan khairul irsyad dan kumpulan saiful ahmakamal!!!

No comments: