Friday, April 9, 2010

Hari Yang Seronok Rupanya Nak Bersedih...



Pagi tadi aku rasa seronok sebab aku dapat luangkan masa pagi aku dengan tesis kesayangan aku tu... banyak gak la yang aku update dari yang sebelumnya...

Tengaharinya plak aku gi makan dengan amal dan dayah...pastu sembang2 la kitorang pasal macam2...

Petang? petangnya lepas aku dengan my bf hantar amal kat ktm ukm tu, kitorang gerak gi alamanda... nak tengok wayang cerita semerah cinta stilleto tu la... terkejut gak kitorang tengok harga tiket RM7 je sorang... dalam fikiran aku, sebab x best ke? sebab masa tayangan pendek sangat ke? sebab cerita melayu ke? hehehe... jangan marah ye ahmad idham... wink2... sepanjang 90 minit dalam wayang tu, agak terhibur la... xdela bosan sangat cerita tu... padan la dengan harga tiket tu... xmo komen lebih2, kalau nak tau, tengok sendiri ok... nanti korang rasa x best plak kalau aku dah cerita...

lepas solat, kitorang terjah gi burger king... hahaha... aku makan burger whooper... besar... my bf makan whooper jr je... kikiki... sape yang makan banyak kat sini? terbukti la aku... hihihi... 

tengah sedap2 makan tu, berdering2 tepon aku... tengok2 abah call... apsal ni? tiba2 plak mata kiri aku berkedip tiba2 and banyak kali plak tu... aik, apesal plak ni? hati rasa x sedap tiba2... tambah2 agi dengar suara abah aku macam resah semacam...

abah cakap tok ayoh masuk hospital... dengarnya macam dah teruk... abah tanya nak balik kampung x? aku dah berkira2 macam2... sempat ke? tesis aku... exam hari selasa x study agi... adoiii, serabut! nape mesti dugaan camtu datang time saat2 genting camni... abah cakap nak balik kampung dengan mama malam ni kot... abah pesan tepon mek beritahu kalau x dapat balik... serius, terus macam hilang mood sekejap...

lepas makan, aku teman my bf shopping barang2 dia kejap... pastu kitorang balik... memang express dating la hari ni...

kat bilik, aku call mek... tapi x dapat... aishhh, apesal la plak ni... nasib aku tepon sepupu aku dapat... walaupun x dapat cakap dengan mek tapi dapat tahu la sikit pasal tok ayoh... xpela, nanti esok aku call dorang lagi...





Pssttt: hope mek x pikir aku ni cucu yang x ingat kat dorang plak saat2 camni... kaklong minx maaf mek, tok ayoh... tok dapat balik kapong jengok tok ayoh...



No comments: