Friday, April 16, 2010

Layan Kepala...



mood study memang xde hari ni... mood wat tesis pun sama... malam nanti kot... memang xleh tangguh dah, tinggal berapa hari je lagi...

emosi tak stabil kot hari ni... kepala lak berdenyut2...tanda2 migrain ku mahu kembali... asyik x nak tinggalkan aku je mr. migrain ni... kesian kat my bf kena kongsi kasih sayang dengan mr. migrain... hahaha...

selalunya kalau mr. migrain datang jumpa aku ajak dating, aku dapat present dr mr. migrain... ubat migrain ... huhu... tapi kali ni, xmo... xmo hadiah tu, dah bosan...

so, apa aku buat? aku layan movie... sorang2 je dalam bilik ni...landing baik punya atas katil, lappy letak atas kerusi, tutup lampu, pakai headphone... wow! best... layan cite inkheart dengan shutter island... cite inkheart tu aku dah amik lama kot dari my friend, nedy... tapi x tertengok2 lagi... shutter island lak aku download hari tu, pun x sempat tengok...

berdenyut2 kepala pakai headphone... tengah migrain sengalkan diri tengok cite sambil pakai headphone... haha! bukan apa, tengok cite pakai sound lappy je x jelas sangat... gangguan bunyi2 persekitaran lagi... dah la xde sari kata...kalau pakai headphone, clear la leh dengar apa watak2 tu tengah cakap...

terbantut niat nak tidur tadi... malam ni dahla plan nak sambung berperang dengan tesis... haishhh, hope berjaya la... xmo kalah lagi macam malam2 sebelum ni...





Pssttt: maybe i should take a nap for a while...

1 comment:

Sansan Onwan said...

asyik2 migrain jak......ubatnya xmkn ka?hmm....xpa...jaga diri bebaik yah..