Tuesday, April 27, 2010

Kena Tinggal Lagi Di Saat Begini...



my bf dah gerak balik kampung dia kat johor tu... jauhnya... kena tinggal lagi time aku tengah serabut camni... really need him right now... rasa sorang-sorang sekarang ni... serius rasa nak nangis... tapi apa leh buat, my bf just my bf... bukan husband pun lagi yek? so, siapa la aku ni... dia ada family gak... lagipun nanti dah start praktikal dia x sempat nak balik jumpa family dia dah... nanti naik sem baru plak... tapi nanti pun kitorang jarang jumpa gak... aishhh... payahnya nak bercinta... x bercinta pun payah gak... so apa la yang terbaik?

hurmmm... aku dah biasa hidup kat ukm ni berteman... x kira la bf or kawan... tapi kawan2 aku pun tengah busy dengan kerja dorang... so camne? aku sorang2 gak la... mudah-mudahan Dia tolong hamba Dia ni... semangat tengah hilang... 

walaupun aku dah luangkan masa dengan my bf semalam tapi still rasa x cukup... nape still rasa rindu agi? teringat kata-kata my ex-bf... kata-kata dia tu maksudkan yang aku ni seorang yang pentingkan diri sendiri... aah, memang pun! bila aku nak sesuatu tapi x dapat, memang aku merajuk... buat muka... memang buruk perangai tapi tu la diri aku...

and sekarang, aku nak my bf ada kat sisi aku... tapi x dapat la... so?




selingan entri:

exam masih berbaki 1 paper... jumaat plak tu... orang lain dah bersuka-sukaan enjoy, balik rumah... jeles! projek e-comm pun x siap agi... tolonglah tesisku... siap la cepat... banyak lagi mende lain aku kena buat ni... tesis x siap agi... sistem plak banyak error...apesal ntah...documentation macam apa-apa je aku rasa...

"zul, mana ko ni? cakap nak tolong aku... kena hantar minggu ni tau x?"

mek, tok ayoh, mok cik ani, mok ya dengan siapa ntah lagi nak datang rumah hari ni... tadi call abah, abah cakap tengahari baru sampai sebab dorang naik keretapi... x dapat balik jumpa dorang juga... hope sangat dorang stay lama sikit... sekurang-kurangnya sampai aku abis paper jumaat ni... pastu aku nak balik kejap jumpa dorang... dorang datang pun sebab nak jaga mama jap... mama cakap dia akan kena operate untuk bersalin rabu ni... memang mama x pernah ada pengalaman bersalin dengan pembedahan, tu yang dorang datang... aku pun xde kat rumah lagi sekarang ni...





Pssttt: majuk or x? hehe...

No comments: