Monday, April 26, 2010

Entri Ke-100...



happy 100th entries of ~ hAtI shIdA bErkAtA-kAtA ~!!! 

mmmuahhh!!!

selepas pelbagai suka-duka penubuhan blog aku ni, sampai pun entri aku yang ke-100...  pelbagai kisah hidup aku dah share kat blog ni... dari tujuan blog untuk luah kekecewaan aku  je sampailah aku share kisah aku yang happy2 gak... semua entri di blog ni lahir dari hati aku... dari hati turun ke jari dan seterusnya jari aku digerak2 untuk menaip dan sampailah semua cerita tu kat blog ni... 

alhamdulillah, hari ni habis paper project management... bukan paper akhir ok bagi aku sebab ada satu lagi paper jumaat ni... tapi congrate untuk budak2 kelas aku yang lain tu... hari ni paper last dorang... so dorang leh concetrate untuk tesis dorang jek... jelesnya...

tadi lepas exam, kitorang gi kuar makan... aku, dayah, isyad, maran, muaz, sepul, zam, ayus n awie... kunun2 nak celebrate orang2 yang dah abis exam tu la... sembang2 la kitorang wat bising kat kedai makan tu... sembang2 pasal apa yang kitorang dah lalui sama2 sepanjang 3 tahun bersama...kecuali muaz la... hikhik... dia selalu xde bila kitorang wat apa2 program... ada jek alasan dia... sukem la... boling la... jaksa la... itu la... ini la... hah, amik kau! kena dengan kitorang tadi... kikiki...

dorang plan nak buat sistem bersama malam ni...tapi x boleh kot nak ikut... sebab banyak menda x setel antara aku dengan my tesis... opsss, sebut slow2 k... belum siap... boleh ke siap minggu ni ek? aiyooo... bikin serabut je kepala ni...





hurmmm... kembali ke sarang semula... (my bilik)

 



kepala kembali berserabut... pakaian aku dah bertimbun dalam baldi tu... malas jek rasanya nak gi basuh... sok jela... eh, tunda lagi... semalam dah tunda gak... 

oh ye, bila aku nak siapkan sistem untuk tesis aku ni? hari ni? urk... x boleh... tadi my bf cakap dia nak balik kampung esok untuk beberapa hari sebelum balik semula ke sini dan teruskan dengan praktikal dia... nasib dia praktikal kat putrajaya tu... kalau kat kampung dia kat johor tu camne? waaa... jauhnya... nanti rindu2 plak... ni pun belum tentu dapat jumpa macam selalu dah...

so... malam ni mahu luangkan masa bersama dengan my bf... (^_^)
 
"boleh ye tesis cayang? hehehe... malam ni je... sok aku dating dengan ko la untuk beberapa malam seterusnya... orait?" taip shida sambil merenung pada hasil dokumentasi tesis yang dah disemak oleh lecturer dengan pendrive tersimpan sistem dia tu...

haha... hope my tesis memahami tuannya ni... dan jangan buat hal bila aku dah bekerja dengannya nanti... please...





Pssttt: entri seterusnya akan di'update' kemudian bila usai dating antara aku dengan my bf... oh ye, ada beberapa perkara yang x di'mention'kan kat entri ni bagi mengelakkan perkara yang tidak diingini... harap memahami...





No comments: